Najczęściej zadawane pytania

Pytania ogólne

Co oznaczają gatunki płytek?

  • Gatunek 1
    Płytki tego gatunku muszą być porównywalne z wzorcem producenta oraz wolne od widocznych na powierzchni defektów. Ilość wadliwych płytek nie może przekraczać 5%.
  • Gatunek 2
    Uszkodzonych płytek może być więcej niż 5%, mogą mieć niewielkie defekty materiałowe bądź kolorystyczne. Płytki w drugim gatunku mogą posiadać wady jak pojedyncze nakłucia, plamki na szkliwieniu, minimalne krzywizny boków, nierażące różnice odcieni, drobne odpryski itp. Różnice między pierwszym a drugim gatunkiem mogą być trudne do zauważenia.
  • Gatunek 3 lub PJ (poza jakością)
    Uszkodzonych płytek może być więcej niż 5%, i mogą mieć znaczniejsze defekty materiałowe bądź kolorystyczne. Trzeci gatunek charakteryzuje się wadami bądź uszkodzeniami zauważalnymi oraz liczniej występującymi niż w przypadku płytek w gatunku drugim.

Czy można zamówić daną płytkę w drugim gatunku? Kiedy będzie dostępny drugi gatunek?

Jeśli tylko płytka jest dostępna w fabryce - tak. Niestety fabryki nie produkują celowo gatunków 2 i 3 nie stanowią one stałej oferty i są towarem występującym okazyjnie. Nie można też przewidzieć czy i kiedy będą dostępne.

Czy płytki pomimo, że są na stronie, mogą okazać się niedostępne?

Towary widoczne na stronie są w ciągłej sprzedaży, zarówno w naszym sklepie stacjonarnym jak, i przez fabryki (np. w przypadku płytek z wyprzedaży). Staramy się aktualizować wszystkie informacje najczęściej jak to możliwe jednak nie możemy zagwarantować stałej ich dostępności.

Pytania dotyczące dowozu i wysyłki

Dlaczego wysyłka jest taka droga?

Płytki są towarem ciężkim i delikatnym. Aby bezpiecznie dotarły do celu są wysyłane na paletach. Koszt wysyłki jest w całości kosztem pobieranym przez firmy spedycyjne i nie jest zależny od nas. Zawsze istnieje możliwość odbioru indywidualnego lub podstawienia własnego kuriera/spedycji bez dodatkowych dopłat.

Czy płytki mogą zostać wysłane paczką, przesyłką kurierską?

Nie. Płytki wysyłamy tylko na paletach, niezależnie od ilości. Inne sposoby wysyłki nie gwarantują dostawy w całości.

Czy można otrzymać próbki płytek?

Nie wysyłamy próbek płytek. Oferowane przez nas towary są dostępny w większości salonów łazienek i sklepach budowlanych gdzie można je obejrzeć.

Czy kurier/kierowca może wnieść płytki do domu/garażu/mieszkania?

Nie. Zarówno kurierzy/spedycja jak i nasz transport dowozi i zdejmuje towar w najbliższym miejscu docelowym umożliwiającym dojazd samochodem.

Pytania dotyczące wyprzedaży

Czy można zamówić płytki z wyprzedaży w ilości mniejszej niż paleta?

Istnieje możliwość zamówienia mniejszej ilości jednak wówczas cena i warunki są ustalane indywidualnie. Niestety cena płytek z wyprzedaży jest ściśle powiązana z minimalną ilością zakupu jaką jest pełna fabryczna paleta (ilość w m2 podawana na karcie produktu).

Dlaczego należy płacić z góry, a nie przy odbiorze?

Przede wszystkim z powodu dużych kosztów wysyłki: nie możemy sobie pozwolić na przypadki odmowy odbioru zamówionego towaru. Często wysyłka realizowana jest prosto z fabryki przez zewnętrzne firmy spedycyjne które nie świadczą usługi pobierania zapłaty.

Co się stanie z moimi pieniędzmi po wykonaniu przedpłaty kiedy okaże się, że towar już jest niedostępny lub z innych przyczyn zamówienie nie może zostać zrealizowane?

Zawsze staramy się zarezerwować towar dla klienta w fabryce przed otrzymaniem przedpłaty. Gdyby jednak z jakiś przyczyn to się nie udało informujemy o tym fakcie klienta i niezwłocznie zwracamy całą kwotę.

Stosujemy pliki cookie w celu świadczenia naszych usług. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na ich używanie.